By: norfarizan mohd said

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 20-Aug-2009 17:31 Email | Share | Bookmark
Berkurun lama..

Berkurun lama..ku rahsiakan..cintaku padamu..hanya kerna kau ratu laksana di singgahsana...huhhu...teringat lagu exist dulu2...lama giler x update fotopages nih..berkurun nakmerajinkan diri mengerjakan entry ni..hahah...

banyak benda dah berlaku..wildan kejap jek dah 8 bulan dah..dah pandai diri..tgh bz2 nak berjalan..bila kaki n tangan nya dah laju time ni, aku pulak yg tak terkejar dah..suka sgt dia bukak mineral pot...tau2 dgr bunyi air menitik..aku puas duk cari bunyi ape memula tu..nak kata bocor, xde pulak, ujan pon tidak..upenye, si kecik tu yg duk bukak paip mineral pot tu..abis banjir dah lantai...nak marah, budak tu x tau pape...sabar je la bebanyak..hahah





29 Julai 2009, 2nd anniversary kitorg...xde sambut special mana pon, just mkn kat secret recipe jek..tu pon byk melayan wildan jek..hahah...maklum la dah ada orang ketiga...heheh...semoga jodoh kami berpanjangan hingga ke akhir hayat..insyaallah..

19 Ogos 2009 pulak birthday papa yg ke-29 tahun...happy birthday papa..semoga sentiasa sihat, dipanjangkan umur dan ditambahkan rezeki...mama ngan wildan sayang papa dan semoga kita sekeluarga sentiasa bahagia bersama..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net